• Brak produktów w koszyku.

Sztuczna inteligencja w modelach biznesowych

Jakie zadania dostała sztuczna inteligencja (SI) w biznesie? Czy w przyszłości uda się prowadzić firmę, organizacje bez pomocy SI? Czy to oznacza dla niektórych utratę pracy? Jeśli tak, to przez kogo? Jeśli nie, to dlaczego? Czy będzie rosnąć bogactwo w rękach obecnych i nowych właścicieli algorytmów?

Odcinek 1

Definicja SI – czym jest sztuczna inteligencja? Jak bardzo adaptuje się do otoczenia? Czym jest uczenie maszynowe oraz w jaki sposób działają systemy rekomendacyjne? 

https://player.vimeo.com/video/530736816 Odcinek 2

Dzieciństwo i młodość każdej sztucznej inteligencji, czyli – w jaki sposób uczy się ją tego, aby później „oddawała” nam swoje usługi. Czym jest czarna skrzynka SI oraz jak…

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Wspieraj NNO. Otrzymasz dostęp do tego i wszystkich artykułów z magazynu w wersji cyfrowej oraz wydanie papierowe.

Chcesz obejrzeć wykład bezpłatnie?

prof. ALK, doktor habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorem ds. Współpracy z Zagranicą oraz ESR w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. W 2020 rozpocznie współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.