Jakie zadania dostała sztuczna inteligencja (SI) w biznesie? Czy w przyszłości uda się prowadzić firmę, organizacje bez pomocy SI? Czy to oznacza dla niektórych utratę pracy? Jeśli tak, to przez kogo? Jeśli nie, to dlaczego? Czy będzie rosnąć bogactwo w rękach obecnych i nowych właścicieli algorytmów? Mecenasem cyklu jest Grupa ANG SA.
Odcinek 1
Definicja SI – czym jest sztuczna inteligencja? Jak bardzo adaptuje się do otoczenia? Czym jest uczenie maszynowe oraz w jaki sposób działają systemy rekomendacyjne?
Odcinek 2
Dzieciństwo i młodość każdej sztucznej inteligencji, czyli – w jaki sposób uczy się ją tego, aby później „oddawała” nam swoje usługi. Czym jest czarna skrzynka SI oraz jak radzi sobie w biznesie?
Odcinek 3
Firmy i instytucje, które tworzą sztuczną inteligencję. Dlaczego w lecie sztucznej inteligencji nadchodzi jej zima?
Odcinek 4
Dziedziny, w których sztuczna inteligencja rozwinęła się bardzo szybko. Na czym polegają obawy przed SI ? Jak ją finansować?
Odcinek 5
Sztuczna inteligencja wspomaga procesy biznesowe. Jak ją rozwinąć w biznesie? Czy i jak można uzyskać przewagę nad konkurencją wykorzystując SI?
Odcinek 6
Sposoby wdrażania, mapowania, eksperymentowania z SI – w którym miejscu jest twój biznes w porównaniu do rozwoju SI? Jak SI wpływa na otwarte modele współpracy?
Odcinek 7
Wartość danych, którymi karmi się sztuczna inteligencja. Czym są dane rotacyjne i ciągłe, własne i pozyskane i jak chronić te wrażliwe? Jak rozumieć dane jako reprezentację świata?
Odcinek 8
Przyszłość sztucznej inteligencji. Czy jest coś, co przeszkadza w rozwoju SI? Czym są xenoboty i jak rozumieć sztuczne życie?
Odcinek 9
Sztuczna inteligencja a problemy etyczne. Jakie jest ich źródło? Czym jest bias algorytmiczny, algorytmiczne decyzje i jak działają autonomiczne auta? Co to jest „fake AI”?