Przejdź do treści

NNO. Po stronie odpowiedzialności.

Komentujemy świat. Chcemy go zmieniać na lepszy.

Poznaj nas
Nikogo nie wykluczamy i dbamy o edukację klienta, aby kupował świadomie – rozmowa z Małgorzatą Kamińską, Dyrektorką Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzeczniczką Klienta, BNP Paribas Bank Polska fot. fizkes / shutterstock
Filozofia Biznesu

Nikogo nie wykluczamy i dbamy o edukację klienta, aby kupował świadomie – rozmowa z Małgorzatą Kamińską, Dyrektorką Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzeczniczką Klienta, BNP Paribas Bank Polska


16 września, 2021

Zapraszamy do obejrzenia kolejnej rozmowy z cyklu „O Odpowiedzialnej Sprzedaży”. Grzegorz Nawrocki rozmawia z Małgorzatą Kamińską, Dyrektorką Departamentu Transformacji i Rozwoju Doświadczeń Klienta, Rzeczniczką Klienta, BNP Paribas Bank Polska. BNP Paribas Bank Polska jest inicjatorem i jednym z pierwszych sygnatariuszy Deklaracji.

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to inicjatywa dedykowana branży finansowej, której celem jest poprawa standardów usług na rynku i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom. www.odpowiedzialnasprzedaz.pl

Udostępnij:

Dołącz do naszej społeczności

Zarejestruj się bezpłatnie, otrzymasz dostęp do wykładów, najnowszych artykułów, wywiadów i podcastów.

Dowiedz się więcej