Przejdź do treści

NNO. Po stronie odpowiedzialności.

Komentujemy świat. Chcemy go zmieniać na lepszy.

Poznaj nas
Nie możemy udawać, że w branży finansowej nie ma missellingu Nie możemy udawać, że w branży finansowej nie ma missellingu
Filozofia Biznesu

Nie możemy udawać, że w branży finansowej nie ma missellingu


13 września, 2021

Branża finansowa ma szczególną rolę. Jej wpływ na ludzkie życie jest ogromny. Z jednej strony pomagamy ludziom rozwijać się i spełniać marzenia. Ale z drugiej strony, jeśli źle uplasujemy nasze produkty finansowe tzn. będą one niewłaściwe dobrane, skierowane do osób, które ich nie potrzebują, to możemy komuś złamać życie – mówi Artur Nowak-Gocławski, prezes Grupy ANG i Fundacji Nienieodpowiedzialni.

Dlaczego trzeba rozmawiać o nieodpowiedzialnych praktykach w branży finansowej? Co leży u podstaw Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży? Jak dojść do momentu, w którym misselling będzie tylko niechcianym wypadkiem przy pracy, a nie strategią sprzedaży? Zapraszamy do obejrzenia rozmowy.

Udostępnij:

Dołącz do naszej społeczności

Zarejestruj się bezpłatnie, otrzymasz dostęp do wykładów, najnowszych artykułów, wywiadów i podcastów.

Dowiedz się więcej