Przejdź do treści

NNO. Po stronie odpowiedzialności.

Komentujemy świat. Chcemy go zmieniać na lepszy.

Poznaj nas
Prawie co drugi doradca bankowy sprzedaje klientom produkty, których oni nie potrzebują Prawie co drugi doradca bankowy sprzedaje klientom produkty, których oni nie potrzebują
Zrównoważony Rozwój

Prawie co drugi doradca bankowy sprzedaje klientom produkty, których oni nie potrzebują


7 października, 2021

– Te dane pokazują, że to nie jest wypadek przy pracy czy zjawisko marginalne. To jest zjawisko powszechne oraz powód, żeby coś z tym robić, zmieniać tę sytuację – mówi dr Aleksandra Stanek-Kowalczyk ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wiceprzewodnicząca Rady Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży

Odpowiedzią na to jest między innymi Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży, w ramach której tworzone są w firmach kompleksowe i spójne mechanizmy pozwalające podejść odpowiedzialnie do sprzedaży produktów finansowych. Na przykład w kontekście systemów motywowania i nagradzania sprzedawców.

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to inicjatywa dedykowana branży finansowej, której celem jest poprawa standardów usług na rynku i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom. 👉 Więcej informacji: www.odpowiedzialnasprzedaz.pl

Udostępnij:

Dołącz do naszej społeczności

Zarejestruj się bezpłatnie, otrzymasz dostęp do wykładów, najnowszych artykułów, wywiadów i podcastów.

Dowiedz się więcej