Przejdź do treści

NNO. Po stronie odpowiedzialności.

Komentujemy świat. Chcemy go zmieniać na lepszy.

Poznaj nas
Inwestycyjny wymiar konsumpcji – rozmowa z prof. Anną Olejniczuk-Mertą
Archiwum

Inwestycyjny wymiar konsumpcji – rozmowa z prof. Anną Olejniczuk-Mertą


8 lipca, 2020

Czym jest inwestycyjny wymiar konsumpcji? Czy to konsumpcja buduje kapitał ludzki i społeczny? Czy to na niej opiera się rozwój społeczeństwa? Prof. Anna Olejniczuk-Merta, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie, w rozmowie z Pawłem Oksanowiczem przedstawia nieoczywistą koncepcję konsumpcji jako inwestycji – w nas samych i nasze najbliższe otoczenie.

Udostępnij:

Dołącz do naszej społeczności

Zarejestruj się bezpłatnie, otrzymasz dostęp do wykładów, najnowszych artykułów, wywiadów i podcastów.

Dowiedz się więcej